Advies nodig?
Neem gerust contact op
085-1300426
Tijdens kantooruren
contact@fixfine.nl
Binnen 24 uur antwoord
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Meer informatie >
Kan ik een product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@fixfine.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij jullie?
Ik ben niet thuis op de dag van aflevering, wat nu?
Je kunt er voor kiezen om DPD neerzettoestemming te geven. Hiermee geef je DPD toestemming om je pakket op een specifieke plek neer te zetten. Ook kun je de bezorgdag of het bezorgadres wijzigen via de track en trace link van DPD.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
Je kunt betalen via iDEAL, Apple Pay, creditcard, PayPal en meer. Alle betaalmethoden zijn veilig en vertrouwd. Wij slaan geen creditcardgegevens op onze servers op en je betaling wordt beveiligd via een SSL-verbinding.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, we bieden gratis verzending aan voor bestellingen vanaf €75,- in Nederland en België. Voor bestellingen onder de €75,- rekenen we een verzendtarief van €6,95.
Zijn de producten op jullie website op voorraad?
Bieden jullie ook internationale verzending aan?
Wat gebeurt er als mijn product beschadigd aankomt?
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Meer informatie >
Kan ik een product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@fixfine.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij jullie?
Ik ben niet thuis op de dag van aflevering, wat nu?
Je kunt er voor kiezen om DPD neerzettoestemming te geven. Hiermee geef je DPD toestemming om je pakket op een specifieke plek neer te zetten. Ook kun je de bezorgdag of het bezorgadres wijzigen via de track en trace link van DPD.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?
Je kunt betalen via iDEAL, Apple Pay, creditcard, PayPal en meer. Alle betaalmethoden zijn veilig en vertrouwd. Wij slaan geen creditcardgegevens op onze servers op en je betaling wordt beveiligd via een SSL-verbinding.
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, we bieden gratis verzending aan voor bestellingen vanaf €75,- in Nederland en België. Voor bestellingen onder de €75,- rekenen we een verzendtarief van €6,95.